2013. január 11., péntek

Fourth Award.


A negyedik díjamat köszönöm Berninek!:)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küld tovább 11 blognak.

1. Írj magadról 11 dolgot.

  1. Mindig telefonálok ezért anya igazgató asszonynak hív.(?)
  2. Szeretem az egyszerű sportos ruhákat.
  3. Mindig a nyakamban lóg a keresztem amit Apukámtól kaptam.:)
  4. Minden nap minimum kétszer verekedünk az öcsémmel.
  5. Most kezdem majd a jogsit.:)
  6. Mindig van nálam toll és papír hátha valami eszembe jut a történettel kapcsolatba.
  7. Imádom a tornacipőket.
  8. Pilóta szemüveg mániás vagyok.
  9. Csak fejhallgatóval hallgatok zenét.
  10. Szeretem a hagymás-tejfölös chipset.
  11. Egyszer elszeretnék jutni LA-be és NY.ba.:)

2. Válaszolj 11 kérdésre.
  1. Mi a mottód az életben? -  Csak higgy!
  2. Szoktál a blogon kívül mást is írni? - Igen van még egy történetem aminek nagyon az elején vagyok, de már régóta nem írtam tovább.
  3. Mi a célod a blogírással? -  Részben, hogy másoknak örömet szerezzek vele részben pedig azért, hogy tudjam e, hogy tényleg jó-e amit írok.
  4. Mióta írsz? - 1-2 éve.
  5. Sokan támogatnak az írásban? - Legtöbben azt sem tudják, hogy írok.:)
  6. Ki a kedvenc íród? - Nincs kedvencem. Nagyon szeretem Christopher Paolini munkásságát, de szeretem Nora Roberts-et és Lisa J. Smith-et is.:)
  7. Ki a példaképed és miért? - Az anyukám, mert tőle tanultam minden és olyan odaadó és gondoskodó anyuka szeretnék lenni mint Ő.:) 
  8. Mi az az egy dolog amiért mások felnéznek rád? - Nem tudom szerintem rám nem néznek fel az emberek.
  9. Melyik a kedvenc könyved esetleg könyveid? - Tegnap vettem meg az Enigma című könyvet amit estére el is olvastam most ez az új a kedvencek között, de nagyon szeretem a Suttogót az Eragon összes részét és SZJG-ket.:)
  10. Milyen részeket szeretsz írni a blogodba? - Szeretem a vidám és a nevetséges részeket írni, mert alapjáraton egy életvidám ember vagyok, de mikor arra kerül a sor, hogy megírjam a szomorú részeket attól sem óckodom. Az összes részt szeretem megírni.:)
  11. Mi az amit elszeretnél érni a jövőben? - Szeretnék író lenni. Imádnám, ha csak ezzel kellene foglalkoznom egész életemben.:)
A 3.-as és a 4-es pontot most kihagynám. Nem tudom már kinek elküldeni. Sajnálom.:(

1 megjegyzés:

  1. http://littlethingsdance.blogspot.hu/-> Ebbe a blogba a Liebester Awards alatt meglepetés vár:$

    VálaszTörlés